Pasniedzējs Tevī klausās!

26. novembrī, pirmdien, no 18:15 līdz 20:00

LU Vēstures muzeja telpā (Raiņa bulv.19, 4. stāvs)

notiks studentu diskusija ar pasniedzējiem par to, kas būtu darāms, lai studenti un pasniedzēji veiksmīgi sadarbotos mācību procesā. Diskusijas mērķis ir atrast veidu, kā padarīt lekcijas maksimāli produktīvas, lai students būtu gandarīts par tajās pavadīto laiku.

Lūdzam studentus, kuri vēlas diskusiju apmeklēt, norādīt dažas detaļas par sevi anketā. Diskusija paredzēta bakalaura un profesionālās programmas kursu studentiem, īpaši aicināti tiek 1. un 2. kursa studenti.

Diskusijai ir paredzēti divi vadītāji: Marta Lapiņa (2. kurss) un Aivars Šāblis (bakalaura stud.). Dalībnieku skaitā ir studenti un pasniedzēji. Sēžot aplī, tiek paredzēts apspriest mācību procesu, kā arī iepazīt citam citu labāk un rast dziļāku priekšstatu par “otru pusi”.

Gadījumā, ja students piesakās, taču nespēj ierasties, lūgums dalību atteikt pa tel.: 29497527

Pasniedzēji, kuri piedalīsies:

prof. Uldis Straujums

prof. Jānis Zuters

prof. Māris Vītiņš

prof. Juris Smotrovs

prof. Guntis Arnicāns

prof. Kārlis Podnieks

prof. Juris Borzovs

Diskusijas plāns:

  • Dalībnieku iepazīšanās.
  • Pāris vārdi par studentu palīgiem – mentoriem.
  • Studenti pastāsta par savu slodzi, tai skaitā, cik veiksmīgi viņi tiek galā ar mājasdarbiem un kas to ietekmē.
  • Studenti izsaka savas domas par to, kādu mācību vielu vēlētos apgūt vēl un kādu apgūst vairāku kursu ietvaros vienlaicīgi un pasniedzēji komentē.

Pasniedzēji izsakās, kā un vai viņi motivē studentus apgūt sava kursa vielu un piesaista tai uzmanību.

Studenti izsakās, kādas prasmes, viņuprāt, varētu mācīt papildus, pasniedzēji komentē.

  • Studentu viedokļi par to, kā notiek lekciju process:

komentē pieejamos mācību materiālus, izceļot pozitīvos piemērus;

sniedz viedokli par pasniedzēju konsultāciju biežumu un tajās sasniegto progresu, pasniedzēji arī min savu konsultāciju statistiku (vai studenti uzlabo sekmes un atrisina neskaidrības).

  • Pasniedzēji pastāsta, kā viņiem veidojas saikne ar studentiem un cik veiksmīgi mācību viela sasniedz mērķi.
  • Jautājumi un atbildes – students uzdod jautājumu konkrētam pasniedzējam.